Eurol ATF III H

W pełni syntetyczny

General Motors i Ford po roku 2004

Eurol® ATF III H jest w pełni syntetycznym płynem do automatycznych skrzyni biegów opracowanym szczególnie dla nowych (wyprodukowanych po roku 2003) oraz starszych (automatycznych) skrzyni biegów marki GM i Ford, jak wielu innych marek. Nadaje się również do układów wspomagania kierownicy, pewnych układów hydraulicznych i rotacyjnych sprężarek powietrza, w których wymagana jest doskonała płynność w niskiej temperaturze.

Eurol® ATF III H cechuje się bardzo wysokim i stabilnym indeksem lepkości oraz wysoką odpornością na korozję i spienianie. Co więcej, ma dobre właściwości zapobiegające zużyciu i oksydacji.

Eurol® ATF III cechuje się niezwykle niską temperaturą krzepnięcia, co pozwala na łatwą zmianę biegów przy rozruchu na zimno. Płyn ten nie ma wpływu na uszczelki.

W porównaniu z DEXRON III G, ta nowa specyfikacja DEXRON III H zapewnia znaczną poprawę spełniającą obowiązujące wymagania automatycznych skrzyni biegów, gdyż są one bardziej złożone i mieszczą mniej oleju. Polepszeniu ulegają nie tylko wartości oksydacji i stabilności termicznej, lecz także szybkości odpowietrzania. Właściwości tarcia zostały ulepszone w taki sposób, by olej zapewniał łatwą zmianę biegów przez cały okres między wymianą.

Klasa jakości / Aprobaty

GM: DEXRON III (F, G and H)

Allison: C-4 / Allison TES 295

Ford: MERCON, Mercon V

MAN 339F / MAN 339 V2 & 339 Z3

Voith 55.6335.32 (formerly Voith G607)

ZF TE ML 04D, 09, 14C, 16L en 17C

Mercedes 236.5

DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF type A

MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H

Nissan Matic J,Honda Z-1, Hyundai SP-III

Volvo 97340

Właściwości

ATF III H
Gęstość 20°C Kg/L 0.845
Lepkość 100°C cSt 6.7
Lepkość 40°C cSt 31.6
Lepkość -40°C cP 12000
Indeks lepkości 177
Temperatura zapłonu COC °C 185
Temperatura krzepnięcia °C -48
Kolor Red

Dostępny w opakowaniach

E113666 - 1L
E113666 - 60L
E113666 - 210L