Eurol Brakefluid DOT 3

Płyn hamulcowy do użycia w tarczowych lub bębnowych układach hamulcowych.

Temperatura wrzenia 245°C, temperatura wrzenia na mokro 146oC.

Eurol® Brake Fluid to wysokowydajny produkt opracowany szczególnie z myślą o hydraulicznych układach hamulcowych w samochodach osobowych, pojazdach użytkowych, motorowerach, skuterach, wózkach widłowych i motocyklach wyposażonych w tarczowe i bębnowe układy hamulcowe (z ABS/ASR lub bez).

Eurol® Brake Fluid zapewnia maksymalną ochronę przed rdzą i optymalnie radzi sobie z przenikaniem ciepła.

produkt ten nie wpłynie na uszczelki, metale i stopy. Właściwości smarnego tego produktu redukują zużycie do minimum. Eurol® Brake Fluid jest stabilny i nie powoduje powstawania osadów. Niska lekkość w niskich temperaturach gwarantuje optymalną wydajność maszyny przy zimnej pogodzie. Eurol® Brake Fluid cechuje się wysoką ‘temperaturą wrzenia na mokro’, co zapobiega blokowaniu pary przy intensywnym hamowaniu. Dzięki temu bezpieczeństwo i niezawodność układu hamulcowego zostają znacznie zwiększone. Niemniej jednak, regularna kontrola i/lub wymiana płynu hamulcowego jest bardzo ważna. Higroskopijny charakter wszystkich płynów hamulcowych sprawia, że pochłaniają wilgoć po jakimś czasie, co prowadzi do niższej temperatury wrzenia na mokro i utraty jakości.

Eurol® Brake Fluid nie powinno się pod żadnym pozorem stosować w układach hamulcowych z olejami mineralnymi (LHM, zazwyczaj zielonymi) lub w układach z płynami hamulcowymi na bazie silikonu (koloru purpurowego, jak wskazuje DOT 5).

 

Klasa jakości / Aprobaty

SAE J 1703 / SAE J 1704

ISO 4925

FMVSS 116 DOT 3 and DOT 4

Also for Super DOT 4:

BMW 9368

MAN TUC v3681

Volkswagen 3057

 

 

Właściwości

DOT 3 DOT 4
Gęstość 20°C Kg/L 1.03 1.05
Wet boiling point °C >145 >155
Dry boiling point °C >245 >250
Lepkość 100°C cSt >1,5 >1,5
Lepkość -40°C cSt <1500 <1400
Temperatura zapłonu °C >100 >100
pH 7,0 – 11,5 7,0 – 11,5

Dostępny w opakowaniach

E801300 - 250ML
E801300 - 500ML
E801300 - 1L
E801300 - 60L
E801300 - 210L