Eurol Brakefluid DOT 4 LV

Płyn hamulcowy do użycia w tarczowych lub bębnowych układach hamulcowych samochodów, ciężarówek, skuterów i innych pojazdów

Temperatura wrzenia 245°C, temperatura wrzenia na morko 146oC.

Eurol® Brake Fluid to wysokowydajny produkt opracowany szczególnie z myślą o hydraulicznych układach hamulcowych w samochodach osobowych, pojazdach użytkowych, motorowerach, skuterach, wózkach widłowych i motocyklach wyposażonych w tarczowe i bębnowe układy hamulcowe (z ABS/ASR lub bez).

Eurol® Brake Fluid zapewnia maksymalną ochronę przed rdzą i optymalnie radzi sobie z przenikaniem ciepła.

produkt ten nie wpłynie na uszczelki, metale i stopy. Właściwości smarnego tego produktu redukują zużycie do minimum. Eurol® Brake Fluid jest stabilny i nie powoduje powstawania osadów. Niska lekkość w niskich temperaturach gwarantuje optymalną wydajność maszyny przy zimnej pogodzie. Eurol® Brake Fluid cechuje się wysoką ‘temperaturą wrzenia na mokro’, co zapobiega blokowaniu pary przy intensywnym hamowaniu. Dzięki temu bezpieczeństwo i niezawodność układu hamulcowego zostają znacznie zwiększone. Niemniej jednak, regularna kontrola i/lub wymiana płynu hamulcowego jest bardzo ważna. Higroskopijny charakter wszystkich płynów hamulcowych sprawia, że pochłaniają wilgoć po jakimś czasie, co prowadzi do niższej temperatury wrzenia na mokro i utraty jakości.

Eurol® Brake Fluid nie powinno się pod żadnym pozorem stosować w układach hamulcowych z olejami mineralnymi (LHM, zazwyczaj zielonymi) lub w układach z płynami hamulcowymi na bazie silikonu (koloru purpurowego, jak wskazuje DOT 5).

Klasa jakości / Aprobaty

SAE J 1703

ISO 4925 class 6

FMVSS-116 DOT 3, DOT 4

VW 501.14

 

 

Właściwości

DOT 4 LV
Gęstość 20°C Kg/L 1.06
Wet boiling point °C >175
Dry boiling point °C >265
Lepkość 100°C cSt >1,5
Lepkość -40°C cSt <700
pH 7,0 – 11,5

Dostępny w opakowaniach

E801410 - 1L
E801410 - 60L
E801410 - 210L