Eurol Fusion 10W-40

Eurol ® Fusion jest trwałym syntetycznym olejem silnikowym zalecanym zwłaszcza dla silnie obciążonych pojazdów transportowych. Jednakże produkt ten można również stosować w silnikach zasilanych benzyną, gazem i w doładowanych silnikach Diesla – również z systemem zasilania paliwem Common Rail.

 

Eurol ® Fusion spełnia bardzo wiele wiodących specyfikacji OEM, a więc jest to idealny wielofunkcyjny olej silnikowy dla mieszanego parku maszynowego.

 

Eurol ® Fusion spełnia surowe normy dotyczące osadów spalinowych w denku tłoka, w górnym rowku pierścienia tłokowego i w pozostałej części tłoka.

 

Ze względu na wysokie temperatury i stabilności starzenia, jak również obecności mocnych dodatków oczyszczających, Eurol ® Fusion utrzymuje silnik w dobrym stanie przez cały okres między wymianami.

 

Zużycie oleju jest ograniczone do minimum, nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, więc jakość Eurol ® Fusion gwarantowana jest w pełnym przedziale roboczym, niezależnie od typu silnika.

 

Syntetyczne bazy EUROL ® Fusion zapewniają nie tylko nieskomplikowany zimny start, ale również oszczędność paliwa i mniejsze zużycie oleju ze względu na mniejsze straty parowania .

 

Klasa jakości / Aprobaty

API: SL/CI-4 plus/ CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF

ACEA: A3/B4 en E7 (08)

Global DHD-1, DLD-1 en DLD-3

Volkswagen 500.00/505.00

MB: 228.3 ,228.1, 229.1

Volvo: VDS-2/VDS-3 (Approved)

MAN: 3275 en 271

Iveco Long Drain

Jaso DH-1

Allison: C-4

MTU Type 2

DDC Oil Category 2

Cummins 20071/2/6/7/8

(20077 & 20078 approved)

Renault RD, RLD, RLD-2

ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C

Mack: EO/M PLUS

Cat ECF-1/ECF-2

Deutz DQC III-05

Skoda-Liaz 258-3

 

Właściwości

10W-40
Gęstość 20°C Kg/L 0.871
Lepkość 100°C cSt 14.9
Lepkość 40°C cSt 99.7
Lepkość -25°C cP <7000
Indeks lepkości 156
Temperatura zapłonu COC °C 216
Temperatura krzepnięcia °C -36
Popiół siarczanowy Wt% 1.37

Dostępny w opakowaniach

E100113 - 5L
E100113 - 60L
E100113 - 210L