Eurol Globence 15W-40

Półsyntetyczny – Długi okres między wymianą -EURO 2, 3, 4 i EURO 5

VOLVO VDS-4

Eurol® Globence jest syntetycznym olejem silnikowym opracowanym zgodnie z najnowszymi przepisami dotyczącymi zużycia oleju i emisji gazów. Spełnia on wszystkie obecnie obowiązujące (2009) wymagania jakościowe olejów do europejskich, amerykańskich i japońskich silników benzynowych i dieslowych.

Eurol® Globence nadaje się szczególnie do bardzo obciążonych silników dieslowych, lecz w silnikach benzynowych także można go stosować.

Eurol® Globence spełnia najnowsze ścisłe normy dotyczące ciężarówek amerykańskich z recyrkulacją spalin i filtrem cząstek stałych lub bez nich.

Dzięki doskonałej stabilności oksydacyjnej i termicznej, jak również silnych właściwościach oczyszczających i rozpraszających, Eurol® Globence zapewnia dobry stan zarówno oleju, jak i silnika.

Zużycie silnika zostaje ograniczone do minimum, nawet w najcięższych warunkach pracy, więc jakość Eurol® Globence jest gwarantowana podczas pełnych odstępów czasowych między wymianą oleju, niezależnie od typu silnika.

 

Klasa jakości / Aprobaty

API CJ-4/SN (15W40)/SM,

ACEA E9,

Volvo VDS-4,

MB 228.31,

MTU type II,

Global DHD-1,

MAN M3275,

Renault RLD-3

Caterpillar ECF-3 / ECF-2 /ECF-1,

Mack EO-O Premium Plus,

Cummins CES 20081,

DDC PGOS 93 K 218

 

 

Właściwości

10W-30 15W-40
Gęstość 20°C Kg/L 0.866 0.881
Lepkość 100°C cSt 11.6 15.3
Lepkość 40°C cSt 78.8 112
Lepkość -20°C cP <7000
Lepkość -25°C <7000
Indeks lepkości 140 143
Temperatura zapłonu COC °C 205 215
Temperatura krzepnięcia °C <-39 <-30
Popiół siarczanowy Wt% 0.99 0.99

Dostępny w opakowaniach

E100124 - 5L
E100124 - 60L
E100124 - 210L