Eurol Multi-Use 20W-50 SL/CI-4

Eurol® Multi-Use jest solidnym olejem silnikowym, opracowanym zgodnie z najnowszymi przepisami dotyczącymi zużycia oleju i emisji gazów. Spełnia on wszystkie obecnie obowiązujące wymagania jakościowe olejów do europejskich, amerykańskich i japońskich silników benzynowych i dieslowych.

Eurol® Multi-Use w szczególności nadaje się do zastosowania we flotach mieszanych, posiadających silniki benzynowe, LPG, lekko obciążone silniki dieslowe z turbosprężarką i konwerterami katalitycznymi lub bez nich.

Dzięki szerokiej gamie zastosowań oleju, jego konieczne ilości w magazynach właścicieli flot oraz handlowców mogą zostać ograniczone.

Eurol® Multi-Use spełnia wszystkie najnowsze ścisłe normy dotyczące osadów na denku tłoka, w rowku górnego pierścienia tłokowego i w reszcie tłoka. Z uwagi na wysoką temperaturę i stabilność starzenia, jak i obecności silnych dodatków oczyszczających, Eurol® Multi-Use zapewnia dobry stan tak oleju, jak i silnika. Zużycie silnika zostaje ograniczone do minimum, nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, więc jakość Eurol® Multi-Use pozostaje na wysokim poziomie przez cały okres między wymianą, niezależnie od typu silnika.

 

Klasa jakości / Aprobaty

API: SL/CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF

ACEA: A3/B4; E3

Volkswagen 501.01/505.00

MB: 228.1, 229.1

Volvo: VDS

MAN: 271

Mack: EO/M

Allison: C-4

MTU Type 1

DDC Oil Category 1

Renault RD

ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C

Cat ECF-1

 

Właściwości

15W-40 20W-50
Gęstość 20°C Kg/L 0.882 0.888
Lepkość 100°C cSt 13.7 19.1
Lepkość 40°C cSt 102.3 171.5
Lepkość -15°C cP <9500
Lepkość -20°C cP <7000
Indeks lepkości 134 126
Temperatura zapłonu COC °C 214 227
Temperatura krzepnięcia °C -27 -24
Popiół siarczanowy Wt% 1.20 1.20

Dostępny w opakowaniach

E100108 - 1L
E100108 - 4L
E100108 - 5L
E100108 - 60L
E100108 - 60L