Eurol SHPD 15W-40

Eurol® SHPD jest solidnym olejem silnikowym opracowanym zgodnie z najnowszymi przepisanymi dotyczącymi zużycia oleju i emisji gazów. Spełnia wszystkie obowiązujące wymagania względem europejskich, amerykańskich i japońskich olejów do silników dieslowych i benzynowych.

Eurol® SHPD w szczególności nadaje się do silnie obciążonych silników dieslowych, lecz można go także stosować w silnikach benzynowych, LPG i lekko obciążonych silnikach dieslowych z turbosprężarką lub bez oraz z konwerterem katalitycznym lub bez.

Eurol® SHPD spełnia obowiązujące surowe normy dotyczące osadów na denku tłoka, w rowku górnego pierścienia tłokowego i w reszcie tłoka.

Z uwagi na wysoką temperaturę i stabilność starzenia, jak i obecności silnych dodatków oczyszczających, Eurol® SHPD zapewnia dobry stan tak oleju, jak i silnika.

Zużycie silnika zostaje ograniczone do minimum, nawet w najtrudniejszych warunkach pracy, więc jakość Eurol® SHPD pozostaje na wysokim poziomie przez cały okres między wymianą, a silnik utrzymany jest w dobrym stanie.

Klasa jakości / Aprobaty

API SL/CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF

ACEA A3/B4; E7 (08)

Global DHD-1, DLD-1, DLD-3

MB 228.3 ,228.1, 229.1

Volvo VDS-2, VDS-3

MAN 3275 (Approved 15W-40), 271

Iveco Long Drain

DAF ACEA E5/E3 (02) standard interval

Deutz / MWM

ZF TE-ML 07C

Allison C-4

MTU Type 2

DDC Oil Category 2

Cummins 20071/2/6/7

Renault RLD/RLD-2

Mack EO/M PLUS, T10

Scania E7/E5

Caterpillar ECF-1-a/ECF-2

JDQ-78A

 

Właściwości

15W-40 20W-50
Gęstość 20°C Kg/L 0.883 0.890
Lepkość 100°C cSt 14.4 21.3
Lepkość 40°C cSt 106.9 192
Lepkość -15°C cP <9500
Lepkość -20°C cP <7000
Indeks lepkości 138 132
Temperatura zapłonu COC °C 214 >210
Temperatura krzepnięcia °C -30 <-24
Popiół siarczanowy Wt% 1.20 1.20

Dostępny w opakowaniach

E100110 - 5L
E100110 - 60L
E100110 - 210L