Eurol Syntrax 5W-30 CF

W pełni syntetyczny – Długi okres między wymianą -EURO 3, 4 i 5 (bez filtra cząstek stałych)

ACEA E4/E5/E7

Eurol® Syntrax 5W-30 jest w pełni syntetycznym olejem spełniającym tak zwane wymagania UHPD (ultra high performance diesel – diesel o ultra wysokiej wydajności). Olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed „polerowaniem otworów”, cechuje się również lepszym utlenianiem i stabilnością w wysokich temperaturach. Podczas niezwykle długimi okresami między wymianą oleju, korozja i zużycie są ograniczane do minimum.

Eurol® Syntrax 5W-30 cechuje się dodatkowymi właściwościami oszczędzającymi paliwo i nadaje się do bardzo obciążanych silnikach dieslowych w ciężarówkach. Dzięki technologii specjalnych dodatków, zarówno olej, jak i silnik są utrzymywane w niespotykanej czystości. Olej nie zgęstnieje nawet przy długim obciążeniu sadzą.

Eurol® Syntrax 5W-30 jest tak zwanym olejem “długotrwałym” , więc doskonale spisuje się przy długich odstępach między wymianą, w zależności również od przyzwolenia producenta silnika, warunków pracy i metod filtracji. Dzięki temu koszty konserwacji są mniejsze. Co więcej, Eurol® Syntrax 5W-30 można stosować w silnikach Euro-3 i Euro-4 pojazdów użytkowych, w których wymagane są specyfikacje ACEA E5 lub E7. Niska lepkość zapewnia doskonały zimny rozruch i ogranicza dodatkowe zużycie. Dzięki specjalnym syntetycznym olejom bazowym, odparowywanie ograniczone jest do minimum.

##S 21 2/15/13 11:30 AM

EUROL® Marathol 10W-40

W pełni syntetyczny – Długi okres między wymianą – EURO 3, 4 i 5 – LOW SAPS

ACEA E4/E6/E7

Eurol® Marathol 10W-40 jest w pełni syntetycznym olejem do pojazdów użytkowych na bazie tak zwanej technologii ‘low SAPS’. Oznacza to, że stężenia siarki, fosforu i popiołu siarczanowego ulegają znacznej redukcji celem ochrony układów oczyszczania spalin. Szczególnie marki Mercedes (228,51) i MAN (M3477) wyznaczyły specjalne standardy dla tego oleju, by sprostał on regulacjom dot. emisji gazów Euro-4 i Euro-5, w tym stężenia siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Z tego właśnie powodu ACEA utworzyła specyfikację E6 pod koniec roku 2004.

Eurol® Marathol 10W-40 cechuje się właściwościami oszczędzającymi paliwo, a dzięki technologii specjalnych dodatków, zarówno olej, jak i silnik są utrzymywane w niespotykanej czystości. W silnikach Euro-4 i Euro-5, redukcji ulega emisja szkodliwych gazów.

Eurol® Marathol 10W-40 nadaje się do wykorzystania przy długich odstępach między wymianą, w zależności również od przyzwolenia producenta silnika, warunków pracy i metod filtracji, co obniża koszty konserwacji.

Eurol® Marathol 10W-40 można zastosować także w starszych ciężarówkach z silnikami Euro-3, w których wymagane są specyfikacje ACEA E4, Mercedes 228,5 i MAN 3277, jak również Renault RXD i DAF HP-2.

EUROL® Syntruck 10W-40 CI-4

W pełni syntetyczny – Długi okres między wymianą -EURO 3, 4 i 5 (bez filtra cząstek stałych)

ACEA E4/E5/E7

Eurol® Syntruck jest w pełni syntetycznym olejem spełniającym tak zwane wymagania UHPD (ultra high performance diesel – diesel o ultra wysokiej wydajności). Olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed „polerowaniem otworów”, cechuje się również lepszym utlenianiem i stabilnością w wysokich temperaturach.

Eurol® Syntruck cechuje się właściwościami oszczędzającymi paliwo i nadaje się do bardzo obciążanych silnikach dieslowych w pojazdach użytkowych, autobusach i pojazdach przemysłowych. Dzięki technologii specjalnych dodatków, zarówno olej, jak i silnik są utrzymywane w niespotykanej czystości.

Eurol® Syntruck jest tak zwanym olejem “długotrwałym” , więc doskonale spisuje się przy długich odstępach między wymianą, w zależności również od przyzwolenia producenta silnika, warunków pracy i metod filtracji, co obniża koszty konserwacji.

 

Klasa jakości / Aprobaty

API CF

MB 228.3, 228.5, 235.28

ACEA E5 (02), E7 (07), E4 (08)

DAF HP 1/HP 2

MAN 3277

Scania LDF (Approved)

Volvo VDS-2, VDS-3

Renault RXD

MTU type 3

Cummins 20071/20072/20076/20077

Mack EO/M plus

Voith Class B

Deutz QC IV-05

 

Właściwości

5W-30
Gęstość 20°C Kg/L 0.857
Lepkość 100°C cSt 12.2
Lepkość 40°C cSt 76.3
Lepkość -30°C cP <6600
Indeks lepkości 157
Temperatura zapłonu COC °C 220
Temperatura krzepnięcia °C -45
Popiół siarczanowy Wt% 1.90

Dostępny w opakowaniach

E100116 - 5L
E100116 - 60L
E100116 - 210L