Eurol Syntruck 10W-40 CF UHPD

W pełni syntetyczny – Długi okres między wymianą -EURO 3, 4 i 5 (bez filtra cząstek stałych)

ACEA E4/E5/E7

Eurol® Syntruck jest w pełni syntetycznym olejem spełniającym tak zwane wymagania UHPD (ultra high performance diesel – diesel o ultra wysokiej wydajności). Olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed „polerowaniem otworów”, cechuje się również lepszym utlenianiem i stabilnością w wysokich temperaturach.

Eurol® Syntruck cechuje się właściwościami oszczędzającymi paliwo i nadaje się do bardzo obciążanych silnikach dieslowych w pojazdach użytkowych, autobusach i pojazdach przemysłowych. Dzięki technologii specjalnych dodatków, zarówno olej, jak i silnik są utrzymywane w niespotykanej czystości.

Eurol® Syntruck jest tak zwanym olejem “długotrwałym” , więc doskonale spisuje się przy długich odstępach między wymianą, w zależności również od przyzwolenia producenta silnika, warunków pracy i metod filtracji, co obniża koszty konserwacji.

 

Klasa jakości / Aprobaty

API: CF/CI-4/CH-4/CG-4/CF-4

ACEA: E4/E7 (07), E4 (08)

MB 228.5

Volvo: VDS-2/VDS-3

MAN: 3277 (Approved)

DAF HP-2

Renault RXD/RLD-2

MTU/DDC type 3

 

Właściwości

10W-40
Gęstość 20°C Kg/L 0.874
Lepkość 100°C cSt 13.6
Lepkość 40°C cSt 91.5
Lepkość -25°C cP <7000
Indeks lepkości 150
Temperatura zapłonu COC °C 223
Temperatura krzepnięcia °C -36
Popiół siarczanowy Wt% 1.12
TBN mgKOH/g 12.7

Dostępny w opakowaniach

E100115 - 5L
E100115 - 60L
E100115 - 210L