Eurol Turbo DI 5W-40

Olej w pełni syntetyczny do silników dieslowych VW z pompowtryskiwaczem.

Eurol® Turbo DI jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym do silników benzynowych i dieslowych w autach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych. Ten olej można stosować w samochodach z konwerterami katalitycznymi, silnikami z turbosprężarką, filtrami sadzy oraz/lub systemami bezpośredniego wtrysku paliwa.

Eurol® Turbo DI, wyprodukowany przy pomocy dodatków OPT Eurol, zawiera mniejsze ilości fosforu, siarki i popiołu siarczanowego, co nie dopuszcza do zablokowania systemów oczyszczania spalin (filtrów sadzy i konwerterów katalitycznych) (technologia zwana „mid SAPS”).

Eurol® Turbo DI został specjalnie opracowany dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat oraz Skoda). Został także skomponowany tak, by pasował do silników dieslowych VW z technologią dyszy wylotowej pompy z wtryskiem bezpośrednim (PDi/Tdi z czerwonym D oraz czerwonym i) oraz silników, do których zaleca się oleje silnikowe VW 505.01.

Olej ten może być wykorzystany także w samochodzie Ford Galaxy, do którego przypisano olej Ford M2C-917A. Eurol® Turbo DI może być także wykorzystany w samochodach osobowych Euro-4 Mercedes Benz oraz BMW wyposażonych w filtry sadzy, by zapobiegać blokowaniu się tych filtrów.

Klasa jakości / Aprobaty

API: SM/CF

ACEA: A3/B4 (07)

ACEA: C3 (08)

VW 505.01 (05) (approved)

VW 500.00/502.00/505.00

MB: 229.1 / MB229.3

MB 229.31 (approved)

BMW LL-04 (approved)

Porsche A40

Ford M2C-917A

Renault RN0710

Właściwości

5W-40
Gęstość 20°C Kg/L 0.848
Lepkość 100°C cSt 14.3
Lepkość 40°C cSt 86.6
Lepkość -30°C cP <6600
Indeks lepkości 172
Temperatura zapłonu COC °C 226
Temperatura krzepnięcia °C -39
Popiół siarczanowy Wt% <0,80

Dostępny w opakowaniach

E100085 - 1L
E100085 - 4L
E100085 - 5L
E100085 - 60L
E100085 - 210L